Щодня з 9:00 до 21:00

Ігровий набір для дослідів ДАНКО-ТОЙС для маленьких вчених CHEMISTRY KIDS (CHK-01-04U)

Немає в наявності
(Відгуків: 0)
  • 280 грн
       Это не просто игрушка, а настоящее путешествие в мир науки, где Вы являетесь профессором и фокусником одновременно, ведь каждый опыт - это по истине представление, настоящее шоу. Настало время открыть вам мир увлекательной химии, поделиться секретами завораживающей физики и научить вас тонкостям магических экспериментов. Мы привыкли смотреть на мир вокруг себя, получая информацию, которую видят наши глаза, слышат уши, что-то пробуя на ощупь. А как все устроено на самом деле? Даний набір не тільки познайомить вас з різними видами захоплюючих хімічних експериментів і фізичних явищ, зачаровують своїми ефектами, але і пояснить їх суть. А допоможе Вам в цьому докладна інструкція і необхідний реквізит, який знаходиться всередині коробки. І хто знає, може бути саме Ви зробите дивовижне наукове відкриття, а захоплення наукою почнеться з набору «Chemistry Kids»! Пам'ятайте – це справжній набір, де зібрані справжні хімічні речовини і реактиви, які в основному нешкідливі і безпечні, але будьте уважні і дотримуйтесь правила і приписи, зазначені в інструкції.
Высота упаковки